Livemusik i flera timmar <3

Läste precis en annan blogg och fick själv gå in och kolla på RIX FM's hemsida - Ny artist tillagd för Festivalen. :)


Många bra!
Ser fram emot att få se Anders Fernette (nytillagd), Erik Grönwall, Darin, Ola och ReboundMEN hade inte EMD varit där så hade jag aldrig åkt ner!!

21 killar och 6 tjejer
- kallas obalans det, men jag gillar det. :P

Har aldrig sett Erik, Darin och Rebound så det blir kul att få se dom. Rabih har jag doch både sett live i Let's Dance och träffat honom där.
Förutom Ramsells så har jag inte sett nån av dom övriga heller.

Jag håller tummarna på att det blir en bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Broken Door är grymma! :D

2010-08-28 @ 17:54:51
URL: http://lenacarlssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0