EMD i Uddevalla - 4 december 2010

Väl där på Torp i Uddevalla hann vi med lite shopping. Julklappspussel till Maja, med 48 bitar vilket passar utmärkt till fasters lilla 3 åring. Hon är otrolig på det och lite utmaning behövs alltid. :)
Lite annat blev det också och då självklart EMDs Rewind!
Hamnar vid scenen strax före 14.00 och ställer mig direkt i signeringskön, som nr 5 i raden. Njuter av att få höra nya låtarna för första gången och dom spelades ju om och om igen. Fantastiskt album! 

Efter lite mer än en timme kommer dom 3 fina gående. Mattias är den första jag ser. <3
Dom sjöng 5 låtar; Jennie let me love you, YoungbloodAlone, What is love och Baby Goodbye.

Det roligaste med dagen:

- Mattias får veta att han har gylfen öppen, Danny kan inte sluta skratta och Erik fattar ingenting och sjunger "Fan är det med dig Danny".. Han såg ju inget när han satt bakom dom båda. XD Sen spårar Alone ur lite till. Underbart! *haha*

- Strackars Erik får sin vattenmugg vält över skrevet.. *hehe* Mikrofonsnubben va inte sen med att säga att han kissat på sig och det va vatten över hela Eriks plats vid bordet.

- Danny tryckte som galet på min kamera i väntan på blixten.. Blundade på första kortet så vi fick ta om och han missade visst att jag stängde av blixten. XD

Men bästa av allt va nog ändå att Mattias kände igen mig. *hihi*

Här kommer några få bilder från dagen. Inte så snyggt med märkningen, men man får se bakom det. :P 


..

..


Och självklart får det bli en video, som en tjej lyckligtvis filmat. Har kollat på den många ggr! <3
Kolla speciellt in från 0;45!

Kommentarer
Postat av: Maria Bredin

jag bokade på datan så jag kunde vara säker på att jag fick plats

2010-12-07 @ 21:43:43
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha de var ja som nämnde gylfen för matte (a)!

dom är bra killarna alltså! <3

2010-12-19 @ 20:40:48
URL: http://lizziesaucedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0