Tisdagsshopping

Charlottenberg idag för lite shopping.
Fick en billig grej till Maja och lite bling bling till Zuddas. <3 Fick även Tre Kronor box 3, som släpps 29/12!! Jag blev glad. :D

Och mer förkyld blev jag nu ikväll verkar det som, finns inget stopp i näsan. Men klagar INTE, det är bara en förkylning!

Gårdagens jobb blev enkelt, 23 barn skulle vi ha men hade 6!!!! Resten hade feber. Värsta epedemin på gång i den bygden.
Imorgon behövs jag inte ens, men ska va på ett annat ställe - som jag inte vill va på pga magsjukan. Men den går tydligen där jag va i måndags ändå. På torsdag vet jag inte än, skulle ha 4 barn då men får väl se hur många som är friska..
Maja va ju dålig natten till fredag, inget mer efter det så i söndags va vi alla hos farmor och farfar. Nu är Vera dålig så den här julen kan ju bli sjukt underhållande.....

Ska få upp ännu ett inlägg men det får få en egen plats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0