Dryg väntan

Hittills idag har jag jobbat nästan 2,5 tim och är helt körd.
Idag hade dom ändå tänkt ett steg längre men ändå inte tillräckligt långt. Det va jag och en från andra avdelningen och en vikarie på den avdelningen istället. Jättebra. Men sen 11 barn på oss 2, varav 3 av dom annars har resush.. Blev lika trött där som jag annars blir efter 8 tim på andra avdelningen. *haha*

Just nu sitter jag bara och känner hur drygt det är att börja jobba först om 3 timmar igen. Vill bara ringa och säga att jag ångrat mig men vill ändå få in en fot på det dagiset igen.
Har inte en aning om va jag ska göra nu i dom här timmarna..


Och inte har det kommit ett enda ord om vad det är man väntar på om Backstreet Boys. Är såå nyfiken!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0