Inventering

Gick upp 04.45 imorse för att börja jobba 06.00 på ÖB. Ominventering av hela affären då nån gjorde helt fel med en del förra gången. Stackars krake. Men jag säger inte nej om det skulle bli ännu en, det blir oväntade pengar och det gillas. :D
Fick en del av godisavdelningen, inte den värsta delen så det va helt okej. Fanns inga knivar att skära sig på som sist men skar mig ändå, på en kartong och det gjorde minsann ondare än med kniven. :P

Inte det roligaste att gå upp så tidigt men man piggnar till rätt snabbt ändå. Sov inte många timmar i natt så är rejält trött nu och har varit ett bra tag.

Nu kollar jag på Amazing Race säsong 5, usch va jag ogillar ett lag där och ska kolla om jag kan få ihop några bilder till ett annat inlägg. :)

Kommentarer
Postat av: Melinda

Aha okej, men det låter ju bra hördu! :) Jag kollade på rederiet på reprisen det var bra. Frästen maria, vilken användare var det på youtube där man kunde kolla alla avsnitten av rederiet? :)

Var inte A.A din favorit serie?

2010-02-17 @ 20:01:56
URL: http://meellee.blogg.se/
Postat av: Leeniz

Amazing Race är jättekul att titta på, vilket lag gillar du inte?

2010-02-17 @ 23:36:17
URL: http://lenacarlssonfoto.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0