Jobb och hata glocalnet

Är inte på humör just nu men tänkte ändå skriva ett litet och snabbt inlägg.
Först och främst: Hata Glocalnet, skitgrejer och ska bli skönt att slippa dom. Bara krånglar till allt och har nu sett till att vi blir utan både TV och Internet i över 2 veckor!!!!!!! Gaaah...

Idag har det iaf varit en bra dag på jobbet, rätt lugnt faktiskt.
Badhuset på morgonen så det blev en promenad. 7 barn va med där, helt lagomt. Avdelningen skulle ha haft alla barnen där idag men många va sjuka och flera va extralediga. Jag behövdes egentligen inte där efter lunch men eftersom jag va lovad att jobba så stannade jag kvar till 16.10. Värdefulla pengar dom där timmarna. :)

En pojk klippte sig i fingret, sa inte ett ljud och bara blåste. Ett annat barn tyckte dock att det va lite hemskt, annars hade jag inte reagerat. En annan tjej klippte mig i armen när hon skulle klippa av ett snöre, hon blev rädd men det blev inte mer än ett nypmärke. Hade hon klippt hårdare så hade det blivit ett rejält jack.
Sen spelade dom 2 ett kulspel och det gick hur bra som helst, aldrig sett honom så lugn och han satt länge och va koncentrerad. :)
Sen spelade jag spel med 3 tjejer och dom nog något slitna, bara skrattade. *haha*

Imorgon blir det en kort dag, 7.30-11.30 men känner att det är perfekt. Kan ju snabbt ändra sig men just nu ser dagen ut så iaf.
TV kl 20.00 och sen ska jag däcka framför en bra film. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0