Karlstad

Idag blev det Karlstad, bokrea och lite andra affärer.
Fick tag på Stephenie Meyers Twilight-böcker, 3 på rean och den 4:e till bra pris. Precis vad jag va ute efter så bättre kunde det inte ha blivit.
Blev även Pappas Flicka på dvd, tänkte på den serien här om dagen och så stog den bara där. Löt ju köpa den. :P En bok till Maja blev det självklart också, en riktig bokmal den där 2,5 åringen. Hon älskar böcker och det blev en Nalle Puh-bok med flera olika sagor i och jättefina bilder. Det blir en namnsdagpresent. Minns inte riktigt men tror det är i april. *hehe*

Blev inte så mycket mer än det förutom en morsdagspresent till farmor. Det är ju ett tag till dess men hittade vad hon önskade sig så varför vänta. :)

  
Fantastiska böcker det här!

Imorgon blir vi av med både Internet, TV och kanske telefonen, hatar verkligen Glocalnet. Ska bli så otroligt skönt att slippa dom!
TVn känns värst, jag måste ha en TV. Internet är ingen katastrof, kan enkelt surfa in på grannens oskyddade nät. Vill inte missa Andra Avenyn så lär ju dra med mig dvdn ner till farmor och farfar till nån av repriserna för att spela in. Ingen serie som kommer på dvd så jag bara måste spela in alla avsnitt!
Hoppas verkligen att dom snabbar på för att ge oss allt tillbaka, annars blir jag tokig!

Nu får det bli sängen snart, vem vet om jag ska jobba imorgon eller inte och då måste man ju va pigger om dom ringer. Blir nog lite Pappas Flicka också. :)


Kommentarer
Postat av: Sandra T

älskar twilight böckerna :D

2010-03-01 @ 19:58:58
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0