Måndag

Måndagens jobb avklarat och det gick galant.
Blev 9.45-17.20, sista barnet blev hämtat nästan 1 tim tidigare än utsatt tid.

5 min efter att jag kom så bad Monica mig att kolla på en kökslucka, hon hade tänkt vänta tills jag såg det själv men kunde inte hålla sig. *hehe* Hon hade tagit med en bild på mig från då jag gick där. :P Ska be henne ta med fler så att jag kan låna och scanna in. :)

När jag satt i soffan som finns i lekhallen så la jag märke till, bara sådär att det bara va pojkar på vår avdelning idag. 8 stycken och bara pojkar, så det va lite kul. :P

Nu ska jag gå och kolla på Familjen Annorlunda och Spårlöst, efter det blir det ett varmt bad. Kallt här inne, +15 bara. *huh*

Kommentarer
Postat av: Melinda

Aha okej, jo det har du faktiskt rät ti! :)

2010-02-22 @ 21:26:54
URL: http://meellee.blog.se
Postat av: Melinda

Okej, vad kul att ha träffat han!: )

2010-02-22 @ 21:28:53
URL: http://meellee.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0