Tisdag

Ännu en dag gjord och det känns toppen då detta förvandlas till pengar. *hehe* Idag blev det 7.30-16.00, sista timmen på andra avdelningen. Där behövdes jag egentligen inte men det va skönt med lite byte. :)
"Bara" 6 pojkar idag, kom en liten tjej på eftermiddagen dock. :P

Imorgon blir det absolut ingen kul dag!
8.45-11.00 och är sen ledig tills jag börjar jobba igen vid 16.00. :/ Annat dagis, 20 min bort med bil och ska va där i bara 2 timmar. Har inte varit där på 1 år och jobbat och ska stänga. 1 år är lång tid för ett barn så jag hoppas att det är nån som har lätt för nytt folk. Jättedumt enligt mig att sätta in en helt ny på stängning sådär, men det får ju gå.

När jag slutade så satte jag på mig allt va ytterkläder heter och gav mig ut i snön på tomten. Riktigt härligt. :) Jag Zuddas satt på räcket till verandan och kollade läget och när jag vände mig om så kom han pulsandes i mina spår, i snön som va mycket högre än han själv. *haha*
Nyss satt han och skrek vid altandörren. Min söta misse ville ju också upp på taket och skotta ner snö. Släppte ut honom, det va ju hjärtskärande att höra honom och han va uppe på taket strax därefter. <3

TV vid 20.00 så nu ska jag ta och läsa lite. Sen ska det kollas lite reaböcker, eller jag vet vilka så ska bara beställa dom. Måste bara vänta så att mamma kan kolla om det finns nåt hon vill ha.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du verkar ha fullt upp med jobb nuförtiden. Inte helt fel när klirrar till på kontot sen. :P

2010-02-23 @ 22:23:19
URL: http://sajjja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0