Årets bästa 2009

Årets tv-serie: LOST, vad skulle jag annars ta?! Finns många bra serier men LOST är den bästa någonsin!

Årets fest: Fester är inte min grej så nån "riktig" fest vet jag inte om jag varit på.

Årets stilikoner: Vet inte.

Årets stilar: Jag kör min egen stil, bara jag gillar det så har jag det på mig.

Årets pryl: Datorn är använf mycket så det får nog bli den.

Årets plagg: Huvtröjor är välanvänt hos mig.

Årets accessoar: Har använt sjalar mycket i år.

Årets ha-begär: Danny? ;)

Årets stad: Chania på Kreta. Urmysigt.

Årets bok: Millennium-triologin av Stieg Larsson.

Årets panik: När kameran badade i fickan efter en spelning med EMD i ösregn och jag skulle till Kreta 2 dagar senare.. Inte kul. :P

Årets sajt: BSB Fanclub, Bilddagboken, Facebook och Blogg.se såklart.

Årets film: Åter igen Millennium-triologin baserad på Stieg Larssons böcker. Inte bara årets filmer utan Män som hatar kvinnor, Flickan som lekte med elden och Luftslottet som sprängdes ligger i topp av alla filmer jag sett!
 
Bästa parfymen:
David Beckhams Intimately.

Bästa shoppingen: En helg i Göteborg är aldrig fel för shopping. :)

Bästa resa: Kreta i somras med en massa folk, galet kul!

Bästa uttrycket: "Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya." ;)

Årets drink: Enda alkoholen jag kan minnas i år va det man fick efter maten på Kreta, smakade apa men va bra för magen och min förkylning. Det va lite olika blandningar, den ena värre än den andra. Både jag och min kusin blev snurr efter en middag. XD Vill inte veta procenten i den. *haha*

Årets artist: Backstreet Boys och EMD. Massa kärlek till dom. <3

Årets låt:
Alone - EMD

Fem saker som förgyllde mitt 2009:
- Maja
- Resten av familjen och vänner såklart
- Erik, Mattias och Danny
- Kreta-resan
- Backstreet Boys - mys utanför hotell och en underbar konsert


Kommentarer
Postat av: Anna

Jo, det har blivit en del även om man inser att det kunde varit en hel del till när man ser listan över folk som man skickat till.



Det är antal personer som jag har autografer från så de som jag skickat till fler gånger eller fått flera bilder räknas bara en gång...

2010-01-02 @ 00:04:10
URL: http://filmtvmusikautografer.blogg.se/
Postat av: Melinda

Okej:) läste att du också varit i kreta, vart på kreta bodde ni? :)

2010-01-03 @ 21:50:29
URL: http://meellee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0