Fasters busfia

Nu är det lugnt här i huset. Är barnvakt men den lilla pinglan slocknade för ett par timmar sen och sover sött i farmors säng. Med Nalle Puh täcke givetvis.
Det har varit full rulle sen hon kom vid 12.30 men det är ju precis så det ska vara. :)
Inte en aning om när en sån sötsak vaknar om morgonen men det är morgondagens problem. *hehe* Hon kallar sig själv för busfia och det är precis va hon är.. <3

Trodde att jag fått sett Zuddas för sista gången förut, han va som ett grått sträck när Maja va lite för framfusig ute förut. *haha* Men nu är han inne, lite nervös men mår efter omständigheterna rätt okej. :P

I onsdags började knivkursen igen, äntligen. Fick inte det minsta gjort då det börjat 2 nya tjejer, tyska men i min ålder. Plus en svensk kvinna som va med dom. Kommer antagligen inte få mycket gjort nästa vecka heller då kursledaren vill ha mig till hjälp att hjälpa dom. Känns kanon med det förtroendet då dom flesta där har hållt på med knivar mycket längre än mig!

Igår, fredag va jag till badhuset med Vera och Maja. Träffade dom och Johan utanför ICA, men han skulle inte dit så jag följde med och kollade. Jättehärligt att se henne utvecklas med allt som finns. Helt underbart.

Funderar på en bra bok och fotbad om en stund, innan jag däckar jag också. Kan ju bli en tidig morgon, man vet aldrig. :P
Bio imorgon också, får se hur det går. Kanske däckar där också. *hehe*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0