Inventering

Igår började jag ju 06.00 med att inventera på ÖB. Tror vi va 17 personer utifrån plus en del personal som jobbar där annars. Jag fick mina grejer och fick hjälp igång av chefen, det va inte svårt alls och jag fick en lätt del sa hon. :P Nästan 200 olika kökssaker fick jag in, skar mig på en kökskniv bland det första jag gjorde och va svart om fingrarna efter ett tag.
När jag inte hade mycket kvar så kom två killar som jobbar på ÖB och hjälpte mig från andra hållet, så efter det kunde jag gå runt och hjälpa andra. Först med glas och tallrikar och sen hamnade jag på godisavdelningen. Räknade center och jag är såå glad att jag inte hamnade där från första början. Himla drygt! :P

Vi va klara där vid 10.00, en timme tidigare än utsatt tid så jag fick 2,5 tim på mig innan nästa jobb - då kom tröttheten! Men jag klarade min tid på dagis också. Två barn vakna när jag kom, resten pluppade upp lite då och då så det blev en skön start. Blev rätt många tillslut dock och dom va både högt och lågt. :P

Va riktigt slut när jag kom därifrån. Åkte till mammas jobb för att ge henne skjuts hem men va ju där ett tag då jag väntade. Sen till farmor och farfar en sväng och sen hem. Häll mig vaken till Mästarnas Mästare, det löt jag ju se. Kul med Stefan Holm. :)

Kommentarer
Postat av: linda

Jag älska hennes böcker. =D

2010-01-13 @ 17:34:05
URL: http://cilque.blogg..se
Postat av: EMMS

Han har rakat sig i ansiktet lite tror jag. Därför jag inte kände igen honom ;)

Jag missade tyvärr :(

2010-01-15 @ 23:33:32
URL: http://heyfunny.blogg.se/
Postat av: EMMS

Såg inte att du hade kommenterat igen :P

Ja, London! Såklart att du måste dit nån gång. Jag har stått bredvid Zac Efron-dockan, stolt! ;)

2010-01-15 @ 23:35:26
URL: http://heyfunny.blogg.se/
Postat av: EMMS

Okej, men Rhodos låter inte helt fel det heller! :D

Haha, okej, vi håller tummarna för det.

2010-01-15 @ 23:55:08
URL: http://heyfunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0