Jobbat

Jobbat idag, 9.00-17.30. 6 barn och 2 personal, himla skönt. Inte för att det har varit lugna gatan men ändå. :)
Så galet kallt ute så vi stannade inne hela dagen, inte mig emot alls då man frös halvt ihjäl mellan bilen och entrén. :P
Enligt schemat så skulle den andra jag jobbade med sluta kl 15.00 och jag va ensam med alla 6 barn ett bra tag. Då 3 av dom va blöjbarn så kände jag att det inte alls va helt klart att det skulle funka. Det va möte där så en stannade kvar lite extra tills jag hade bara 2 småttingar kvar och det är ju hanterbart. Vet inte hur dom tänkte där egentligen.

Ska dit den 12:e igen, bara några timmar med det gör inget då jag ska inventera i en butik tillsammans med 19 andra på morgonen och förmiddagen. Ingen aning om hur det går till men det lär dom ju en på plats så det ska nog gå vägen. *hehe*

Kl 20.00 blir det lite TV och sen lär jag däcka. Har känt en förkylning som inte vill bryta ut ett tag, fick lite mer baciller idag så jag hoppas att allt bara går över för jag vill verkligen inte bli sjuk!! Har inte tid med det, bio flera helger i rad och sen Stockholm och Lets Dance!!!
Nu ska jag leta upp köket och äta lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0