Let's Dance premiär

Nu är det snart dags för vår käre Mattias Andréasson's premiärdans i Let's Dance!! Det ska röstas såklart för det är ju ändå för hans skull jag åker till Sthlm för Let's Dance om några veckor. Vill att han ska va kvar och vinna naturligtvis!


Cecilia och Mattias, fint danspar.

2007 va det ju Dannys som hade dansskor och trikåer på i Let's Dance. Snubben kom tillsammans med Malin Johansson på 4:e plats och tyckte det va skönt att åka ut. :P Mattias vill komma längre än Danny så jag hoppas verkligen att han gör det. :)


Kommentarer
Postat av: EMMSE

Vad annorlunda Mattias såg ut! Jättefint danspar iallafall, ska bli spännande att se :)

2010-01-15 @ 18:25:19
URL: http://heyfunny.blogg.se/
Postat av: Petra

Men visste du inte att han jobbade heela dagarna med EMD som precis startat parallellt med lets dance!! Att han orkade. Mattias har de mkt lättare nu o sen är det inte lika hård konkurrens i år heller. En enastående prestation var det iaf. av Danny o hans danser äger, hans skullle kommit 1:a lr 2:a. Hans salsa, samba, rumba (såå heet), vals o slowfox som han fick jättehöga poäng för var kanonbra. Speciellt de 5 danserna var verkligen i toppklass. Vrf skrev du som du gjorde? Gillar du inte Danny? Jag ääälskar honom, han är den finaste som finns tycker jag med en sagolikt bra röst! Vacker som tusan också!

2010-01-20 @ 20:40:50
Postat av: Maria

Petra: Svårt att svara på din kommentar men du kanske tittar in igen.



Vad har jag skrivit om Danny? Att han tyckte det va skönt att åka ut kanske du menar - han har sagt det själv så det va hans egna ord. Ville självklart att han skulle vinna och röstade.

Jag ÄLSKAR Danny, tro mig!! Hoppas du kikar in och ser det för vill inte att nån ska tro nåt annat. :)

2010-01-20 @ 22:17:22
URL: http://seaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0