8100 pärlor senare

Idag har jag jobbat dom sista timmarna som jag fått. Trist. :/ Hoppas verkligen på mer jobb under hösten även fast dom har nåt nytt system!

Majsis va här när jag slutade, gosnosen Bonzo också. Fasters älsklingar. :D
Bror skulle handla, smockat med folk så dom små har det ju bättre här då. Bonzo är som oftast mitt i när man ska leka, måste vara med. <3

Och jag har pärlat klart min första bild med photopearls. Blev riktigt snyggt och jag är nöjd!

Nu ska den bara monteras på en bakgrund, så den sitter ihop. La ihop alla 9 bitar för att kunna se resultatet av 8100 pärlor. :D

Fast nu kan jag inte pärla mer för dom svarta pärlorna gick åt som smör i solsken, typ 30 st kvar och vad får man ut av det?? Nada. :P Funderar på en tur till Panduro i helgen, om jag får med mig nån. Vill inte åka 6 mil själv och lär väl inte hitta själv ändå. XD Och jag vill inte vänta tills jag ska ner till Gbg om 2 veckor, känns för länge till dess och jag själv kommer inte ha tid med annat då än dom 3 fina jag just pärlat. *hehe*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0