100609

Nu är jag galet trött kan jag lova. Tror jag får spela in LOST för jag orkar inte va uppe och koncentrera mig på det. :P
Har jobbat hela dagen, 9.30-17.30. Skulle ha varit regn men det blev varmt istället! :D Hämtade ut ett paket från Bokus när jag slutat, skulle ha haft till Rhodos men det sket sig lite. Beställde 2 böcker i en serie, bok 2 och 3 och fick bara 3:an. Såå typiskt.

Ledig imorgon, kunde ha jobbat 3 timmar men måste få färdigt grejer innan vi åker. Ska jobba på fredag dock, hittills är det 8.30-17.00. Skulle ha slutat 16.30 men det kan bli 17.30.. Inte fredag än så vem vet. *hehe*

Hungrig nu, hela min dag blev paj när det va såå hemsk mat till lunch. Förstöra riset med att ha i köttfärs. Heelt oätbart för min del ju så jag fick äta ärtor och vitkål. XD

Ska ta nåt att äta och sen faktiskt lägga mig på sängen och kolla på OC. Mindre komplicerat då jag redan sett serien så många ggr. *hehe*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0