Sommar och Mark

Nu är det äntligen sommar!! :D
Det har varit jättehärligt ute idag och det är såå mycket roligare att jobba på dagis när det inte regnar. Fick hoppa in igår eftermiddag 14.00-17.00 och idag blev det 12.30-15.10.
Heldag imorgon men bytte tid med en annan vikarie så det blir 10.00-18.30 istället. 

Tidigare ikväll försvann dock solen, men jag följde mina planer ändå och va till sjön och doppade mig. Kallt!!

Nu ska jag ta och kolla på lite L word innan det blir LOST.
Men passar på att slänga in en bild på Mark som fyllde 30 år den 28 maj! <3


Han saknas massor och måste ta med sig resten av WL till Sverige för konsert SNART!!

Kommentarer
Postat av: Leeniz

JAG HÅLLER MEEED DOM BARA MÅÅÅSTE KOMMA HIT SNAAART JAG SAKNAR DOM SÅ JAG DÖÖR!

2010-07-21 @ 12:46:54
URL: http://thelifeofleeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0