Let's Dance - del 10

Det 10:e Let's Dance programmet är över och Mattias är kvar! Det är det viktigaste. :)
Jag kommer inte över hur bra dom faktiskt är, Mattias är grym!! Dom fick sin första 10:a i första dansen och i andra dansen kom även 10:a nr 2, 3, 4 och 5. :D

Älskar en kommentar från juryn, Tony va så ruskigt söt när han blev generad. *haha* Borde finnas klipp på det så ska försöka hitta. :) Så jävla tråkigt att jag inte har kunnat spela in dom senaste programmen, jag hoppas verkligen att det går i repris nångång!

Salsa till Håkan Hellström's Känn ingen sorg för mig Göteborg.


Andra dansen va bugg till Tomas Ledin's I natt är jag din. Matte är så otroligt fin och Cissi ser ut som en rosa korall. *hihi*


Jag är otroligt glad över att Mattias och Cecilia är kvar så jag orkar inte ens kommentera va jag tycker om Willy...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0