Längtar till helgen

Nu har jag varit på kurs, blev irriterad lite här och där men nu är det bättre.
Går sådär med min kniv just nu, borret gick av nere i den så det fick planeras en plan B. Funkar det också och jag hoppas på att hinna klart på dom 3 ggr som är kvar. Får lägga i gasen helt enkelt.
Vi kanske kommer åka nånstans tillsammans, lutar åt en mässa i Norge. Eller det gjorde iaf, jag vet faktiskt inte nu. :P

Jag längtar till helgen.
Fredagens Let's Dance och Mattias blir hos farmor och farfar.
På lördag blir det slalom i Valfjället och sen på kvällen blir det middag och mys hos Bosse och Cattis. Efter middagen ska vi kolla på foton dom tog på Teneriffa och sen final i Melodifestivalen!

Nu ska jag ta nåt att äta och kolla på lite Dawson's Creek. Blev det förut idag också så lika bra att trycka igång det igen och fortsätta kolla. :)

Kommentarer
Postat av: Luffi

Hey! Bara lilla Luffi som kikar in igen!! Allt bra idag? Kram =)

2010-03-11 @ 11:48:34
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0