Martin, Brolle & Andreas



1,5 vecka sen biljetterna till Ladies Night 2010 köptes och nu är artisterna officiella.
Det blir Martin Stenmarck (självklart, vore ju knas annars) Brolle och ANDREAS JOHNSON!!! Hur glad kan man bli?! Hade inte vågat hoppas på att han skulle kunna va med i år igen men det ska han och jag är glader. :D
Har platser på samma sektion som förra året, på rad 7. Något högre än då men helt perfekt. Får man träffa snubbarna efteråt så är det precis utanför den sektionen. ;)

Vi är 3 st som ska gå, mamma, Vera och jag. Kommer bli så galet kul!
Både jag och mamma gillar Andreas, Martin är också väldigt bra och Vera gillar Brolle. Hon vet ju då inte att hon ska med än men det kunde faktiskt inte bli bättre artister. :)

Bara 184 dagar kvar...


Kommentarer
Postat av: Anonym

he he men jo, det kunde blivit ännu bättre artister. Jag väntar bara på D!!!!

2010-03-18 @ 16:25:48
Postat av: Maria

Svar på Anonym: Jag förväntar mig inte att nån i EMD ska va med i den showen, inte mer än gästartister som mest, så för mig duger det mer än väl. Jag gillar Andreas, hans röst är fantastisk och han är trevlig. :)



MEN självklart så skulle jag vilja se D i showen!!

2010-03-18 @ 18:21:47
URL: http://seaver.blogg.se/
Postat av: Leeniz

Vad kul, du får fotografera mycket!!

2010-03-19 @ 14:09:58
URL: http://lenacarlssonfoto.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0