Promenad

Nu lyser äntligen solen genom molnen och jag ska ta en promenad. Ska gå till mammas jobb lagomt till hon slutar och så ska vi gå och kolla efter en ny kattlucka till dörren. Den vi har släpper in för mycket kalluft, man fryser ju halvt ihjäl då det är -20 ute och så har vi ofta besök av en annan katt. Tredje katten som fått för sig att gå in, han inte bara äter ur Zuddas skålar utan går förbi köket och in i resten av huset. Inte trevligt. :S

Nu ska jag kolla så att Zuddas är inne, han går efter mig annars och så ska jag gå. :)


Kommentarer
Postat av: luffi

hhe jag har blivit av med en kruka med fast inte idag... samt en doftgrejj i keramik...



haft en bra dag? kram luffi =)

2010-03-11 @ 20:34:47
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0