Säsongstart av LOST på torsdag!!

Hatar Glocalnet, nu är både TV och Internet avstängt. Hoppas att Tela tar över snabbast möjligt!!
Trodde att det va illa nog att missa Andra Avenyn på onsdag men det kunde bli värre - LOST börjar på torsdag!!!! Så jädra typiskt!! Av årets alla 365 dagar så måste det bli just då jag inte kan kolla. :( Hoppas verkligen att det kommer på Anytime så att jag kan kolla på det där.

Just nu surfar jag på grannens oskyddade nät, sitter mitt i vardagsrummet. Funkar bäst där. XD Vet inte vems nät det är men det spelar ju ingen roll. :P
Har vi inte TV på lördag så blir det Melodifestivalen hos bror och hans familj. Let's Dance är fortfarande olöst, kanske hos kusin om han har lust till mitt sällskap. Funkar ju även om han inte är hemma, hans föräldrar är ju på Teneriffa och nyckeln finns här. :P Ska höra med honom iaf. :)

Har flera saker att skriva om i bloggen men bara skjuter det framåt hela tiden. Backstreet Boys, Let's Dance och en sak till som jag bara helt plötsligt glömt helt och hållet.. Just det, Kreta-resan. Måste ju skriva om det innan jag åker till Grekland igen om 3,5 månad. :)

Ska kolla klart på Pappas flicka och sen får det bli lite läsning. :)

Kommentarer
Postat av: Melinda

Aha okej, vad synd :(

2010-03-02 @ 15:49:58
URL: http://meellee.blog.se
Postat av: bella ♥

fin blogg, gillar du EMD? :) kram

2010-03-02 @ 18:32:12
URL: http://bellaisit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0