En lördag med shopping och mys

Idag va det en riktig innedag med först T-fors shoppingcenter, där fick jag mig ett par byxor och armband. :D
Hemma väntade mamma otåligt och jag hann knappt hem innan vi åkte till bror och hans fina. En trottsig dam han har men oj sicken goding. Världens finaste! <3
Dom hade en extra liten hunddam som saknade sin husse och matte, gick och pep mest hela tiden. Och hade gjort hela natten. Stackars liten.

Har dock varit ute en snabbis idag, gick upp i skogen till elljusspåret. Grannen hade hört nåt i natt där uppe och idag satte det plastband där. Hittade marchaller också så jag har ingen aning om va som kan tänkas ha pågått där uppe. Lovade att gå och kolla så fick ju göra det.

Nu ska jag leta fram min bok och läsa några rader. Snart slut på den nu och det är spännande. :D

Kommentarer
Postat av: Melinda

Okej, det låter ju helt undebart!:) vill också dit, jätte mycket! :D frästen, visst ska det bli spännande i Andra avenyn på onsdag? :) Synd bara att det är sista avsnittet:(

2010-05-03 @ 19:58:10
URL: http://meellee.blogg.se/
Postat av: Melinda

Håller helt med dig i det om kim, tror inte att han skulle kunna göra något sånt egentligen!

2010-05-03 @ 20:03:59
URL: http://meellee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0