Födelsedagsfredag!

Och jag har haft en toppenkväll!
Bowling på hotellet med familjen och jag fick en strike! :D Första gången jag bowlade så jag tycker det gick riktigt bra. Har bara spelat på Wii förut. :P Maja spelade för många, med ramp och fixade en strike även hon! 3 år liksom och hennes farmor fick lite poäng på det. Fast den lilla tjejen blev lika glad om hon så fick ner en kägla. *hihi*

Pizza och chokladmousse med rårörda hallon blev det sen. Gott men mäktigt! Fina presenter också.
Blev även lite Wii bowling med Robin och där vann jag iaf. *hehe*
Jag älskar min familj. <3

2:40 - MY GOD!!!



Snart är klockan 23:55 och då är jag 25 år och 1 timme. *hehe*
Nu blir det strax sängen för imorgon blir det Karlstad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0