Trött är ordet

och sängen är inom en snar framtid!
Slitsamt att jobba ju, två pass dessutom och en smågangster här hemma. Den sötaste har varit här sen 14.00, hennes föräldrar åkte vid 15.00 härifrån till Kiel och kommer hem först på söndag! Så det blir en låång slitsam helg, men mycket kärlek. <3
Jobbar dock 9,5 tim på måndag. Jösses va jag inte är redo för egna barn. XD

IDOL är inte så viktigt, ska rösta bara och sen ta en film. Ska kolla på det en annan dag istället, för dom är ju trots allt i Karlstad! Synd att jag inte har funnit nån riktig idol för då hade jag absolut varit och sett det live idag. :)

För att rösta behöver man en mobil, så jag ska ta och hitta den nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0