24-26 september

Då la jag och mamma till 10 mil och åkte ner till Ullared. Sen tillbaka dom 10 milen extra upp till underbara Göteborg.. Vi checkade in på hotellet, gick sen ner på stan och jag minns inte ens vart vi åt eller om vi ens gjorde det. *haha*

På lördagen bar det av raka vägen måt Kållered och EMD - men det blir ett helt eget inlägg det. <3

Sen tog vi stan, jag fick mig snygga byxor på Lindex och en ugglespargris bla. Mycket vacker. :P På kvällen köade vi för bord till den Grekiska resturangen Athena vid Heden och det va såå värt det. GOTT!! Frågade M om hon ville med men hon löt va hemma med en sjuk hund. :S

På söndagen stog bokmässa på schemat och det va faktiskt rätt kul ändå. Kanske inte allt men jag ÄLSKAR kändisar. *haha* Såg några och gick rakt in i Caroline af Ugglas. Oops... Jag kände bara att hennes pälsjacka va väldigt mjuk och mamma frågade om jag inte såg vem jag gick in i. XD
Fick en Bamse-tidning signerad av dess tecknare Ted Johansson. *hihi* Inte samma person som när jag växte upp och läste en massa Bamse, men det är ändå Bamses tecknare sen 11 år. Blev lite köpt också, bla en bok till Maja med Snårpan. Jättehärlig skådespelare som kom till det bokståndet då vi va där. Hon sa lite försiktigt att "Snårpan ligger i påsen" och skjöt den under bordet. *haha*

Sådär, det va lite snabbt om den helgen och jag ska nu bara fixa det sista med EMD-inlägget, så det kan komma upp. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0