Fredag morgon

Har jobbat en timme redan idag, från 6.30 och ska börja på nästa ställe kl 9.00.. Slutar vid 17.30, stängning och jag är mest glad för att det inte är ännu en timme senare. :P
När jag kollade igår så skulle det va 5-6 barn på avdelningen, så det kan bli skönt. Beror ju helt på vilka det är iofs. :P Vissa barn går ju verkligen inte ihop och speedade ungar är inget att leka med. *haha* Igår va vissa i farten heeela dagen!

Nu ska jag äta lite och se till att varma kläder är med.
Ikväll blir det ingen IDOL för EMD är på TV och då skippas allt annat. :D

Kommentarer
Postat av: Lena

Då får du gå in och kika, jag ska snart börja fila på det inlägget!

2010-10-15 @ 11:53:35
URL: http://lenasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0