Julmustpremiär

Sitter här med ett konstigt öra, det bara "fluffar". :S Hoppas det stannar där och inte börjar göra ont också.
Imorgon blir det förmiddagsjobb och teater står på schemat. Får se om jag ska gå med på det eller om jag ska stanna kvar med dom allra minsta. Hade ju varit kul att gå, lite nytt sådär, men jag håller mig där jag behövs mest. :)
Ska kolla efter min mössa där också, hade den då där i tisdags så jag hoppas verkligen att den finns där. Måste ha den och VILL ha den!

En helg i november ska vi ha Maja här, längre än någonsin förr. Fredag morgon-söndag kväll. Kommer bli en mysig och en intensiv helg. <3 Har redan planerat lite julklappspyssel. *hehe*

Robinson om 20 min och efter det så är fina Måns i rutan. <3 Ska dock spela in det och kolla på qaf istället.
Nu ska jag ta ett glas julmust och vänta in Robinson. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0