Tisdagskvällen är till ända

Nu ska jag kolla färdigt på avsnittet av L word som rullar så fint på youtube. I väntan på att sista säsongen ska släppas på dvd här i Sverige. :)
Sen ska jag sätta kamerabatteri på laddning så jag kan ta med den ut på "landet" imorgon och kanske fota en sväng efter jobbet. Får se om man kanske stannar till nånstans efter vägen. :)

Fast först måste jag i säng, börjar 6.30 även imorgon! På ena stället, en snabbis och sen börjar jag 9.30 där ute på landsbyggden. behöver sova typ NU med andra ord. *haha*

Natti natti

Kommentarer
Postat av: luffi

åhh lite sol och semester i ett varmt land!! så skööönt hehe



haft en bra dag i övrigt då?

2010-10-12 @ 22:49:01
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0