Tre Kronor på dvd!!!!

Är väldigt proppmätt just nu och har alltså fått i mig för mycket pizza! Tur att jag ska till skogen imorgon för att märka ut en julgran och fixa granris. Kan gå av mig lite iaf. :P

Fick ett sms för en stund sen av Mikaela och hon hade en glad nyhet - Tre Kronor ska släppas på dvd!!! Och första boxen redan i november, 2 dagar innan jag fyller år! :D Wohoo! Det har jag verkligen längtat efter och hoppas att flera gamla serier gör samma sak.



Nu är det strax IDOL, vilket jag ska skippa. Ska kolla på sista delen och kanske slänga en röst på Geir. :) Ska ta och lägga mig framför min bärbara dator, gäsa lite och kolla på qaf.

Kommentarer
Postat av: Lena

Vaaah kommer den ut på DVD, jag bara MÅSTE ha! Den spelades ju in delvis i min gympasal! Haha du vet fiket det är i min gamla idrottssal! :P haha

2010-10-23 @ 12:39:33
URL: http://lenasvarld.blogg.se/
Postat av: Linda

Den ska jag köpa till mamma i julklapp. :)

2010-10-24 @ 21:59:20
URL: http://adnilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0