Vilket välkomnande...

Idag har det varit en helt lugn dag, jobbade bara en kortis imorse. På mitt extraknäck som inte kunde sägas nej till då det blir liiite extra pengar i månaden. :P
Möttes av en himla stank när jag kom in. *haha* Fint välkomnande det..
Mindre kul att det va en dålig mage som gjorde stanken och tankarna åkte ju direkt åt magsjukan. Nåt jag verkligen inte vill ha, inte en gång till i år! Om man minns senaste persen så är det för tidigt för en ny omgång. *haha* 
Spörs imorgon det, om han är där eller inte. Samma vända på stället jag va måndag och tisdag, en dålig mage men där är jag inte lika orolig. Får se på fredag om det är några såna baciller på det stället. *hehe* Inget jag kommer ifrån då jag ju faktiskt jobbar med barn och dom bär ju på det mesta. :P
Hoppas på det bästa såklart.

Ikväll blir det att bara va hemma. Skulle på knivkurs men inställt den här veckan. :/
Blir "Berg flyttar in" istället, hos Andreas Lundstedt och nu ska det kollas ännu mer på qaf. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0