Erik fingrar och jag ska iväg

En herrans massa foton på EMD är nu inlagds i datorn. Galet hur det kan bli så många. *hihi* Nog bara i Arvika förra sommaren det blev rätt lite men det berodde på regnet som vägrade ge med sig.
Nu är det bara den tråkiga märkningen kvar. Ett måste då bilder ofta hamnar lite överallt och efter att en kompis EMD bilder hamnat på en polsk fansida så struntar jag aldrig i det. Alltid en länk på mina bilder, tvärs över!

Fick mig ett skratt när jag såg en bild som jag tog på Mattias under signeringen, gav honom ett kuvert och först nu ser jag att Erik är och fingrar på det. *haha*

Men nu ska jag göra mig iordning och sen iväg på knivkurs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0