Torsdag

Jobb hela veckan hittills. Imorgon vet jag inte, bara vänta och se. :)
Och imorgon börjar Mâten! Skippar dock fredagarna för finns inget uppe och jag är inte den som festar till där uppe precis. Men på lördag så, då blir det mys! M kommer med tåget till Åmål vid 10.00 och är här runt 11.00. :D
Vi får några timmar på oss där uppe iaf innan jag ska till Karlstad för Ladies Night.
Hon ville ha en nostalgitripp så vi ska gå skogen upp. Första biten är dock förstörd nu men vi går från första gatan på området. Närmsta vägen ju och man kommer in mitt i smeten när man är framme. :) Längtar!!

Mamma kände sig dissad på telefon förut - Majsis ville prata med mig!
*hihi* Hon har alltid pratat med sin farmor på telefon och blivit sur om hon inte fått göra det. Johan har till o med fått ringa upp oss igen för att hon varit så arg. *haha* Jag har nog bara pratat med henne en gång, för 1 år sen och då bara för att jag inte va med hem till henne. Satt på ett tåg på väg till Sthlm då. :P
Men iaf så har telefonen varit en Maja-farmor stund, då det mest är jag som gäller här annars. Det första hon gör när hon kommer hit är att kolla och fråga efter mig. Älsklingstjejen. <3

Nu ska jag ta och kolla på lite Dawsons Creek och sen ta kvällen. Man blir en aningen trött av att jobba faktiskt. :P

Kommentarer
Postat av: Linda

Maja då.. :P Men gulligt på nåt sätt. ;)



Åh, va länge sen jag såg på Dawsons Creek.



Förresten så har jag beställt Twilight och New Moon-filmerna från cdon. Kommer nog i början av nästa vecka. ;)

2010-09-16 @ 21:49:54
URL: http://adnilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0