En svettig Andreas Johnson

Man kan störa sig på många saker här i världen, men vad hjälper det. Jag ÄR en blundis och kan inte göra speciellt mycket åt det. Hatar det, men D's ord på det hela gör det lite bättre iaf.


Idag har solen varit framma igen, ljuvligt när den inte va bakom molnen och då det blåste kyligt fram åt kvällen. Men annars så. :D Ska tydligen regna i ett par dagar nu så då får man längta efter fint väder igen. Trist när det är helg och även när man jobbar, speciellt när vi kommer va ute oavsett.

På måndag blir det spännande. Jag börjar 7.30, lagomt till frukost och kommer ha 3 små då. Inga problem och då speciellt inte när man är ihop med andra avdelningen - men sen... Nästa vikarie börjar 9.00 och till dess har jag 9 små all by myself.. My god. *haha* Kommer säkert gå fint, men man tänker ju lite på det såhär innan. :P

Fast först är det ju söndag och bio. Ska se filmen med pappas sambo, hon gillar såna filmer. Men så kommer pappa säkert med in också, kanske även sambons ena dotter och hennes pojkvän, eller vad det va. Blir säkert trevligt. :)

På fotoklubbens hemsida har vi månadens bild och nu i maj är det min tur. Har äntligen valt bild och det blir på en svettig Andreas Johnson. *hihi* Ska mejla in den imorgon, då är det gjort före mötet på måndag.


Nu får jag nog få på en film tror jag. Har dock ofta samma problem - vilken ska jag se! Får börja i ena änden av alla filmer och kolla igenom alla, då borde jag ju hitta nån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0