Nu är det nära!

Imorgon, eller rättare sagt IDAG så bär det av mot Korfu för min del. En såå efterlängtad resa, men varje gång vill jag bara stanna hemma! Hatar att lämna min misse en hel vecka. Han är och förblir min bebis och är högt älskad. <3

Här är hotellet som ska bebos av oss den här veckan. Riktigt litet hotell, men det är ju via Ving så skabbigt lär det inte vara. :) Är jättenyfiken på hur litet det faktiskt är, eller om skenet bidrar och det är fler rum än man tror. :P Bokat på Happy Weekend, så väldigt billigt och utan pool. Men 300 meter till havet och tydligen en av dom bästa stränderna på ön!

Det står att det finns internet i lobbyn, så förhoppningsvis kan jag använda den datorn och uppdatera om läget där nere. Iaf kommer jag synas på fb. *hehe* På fredag är det lilltejejens 4 års dag, missar den men förhoppningsvis hinner hon inte sakna mig allt för mycket. :P Ett brev är fixat och kommer skickas till henne den dagen här hemma och paket får senare.

Ska ta sängen strax, så jag kan orka mig upp tidigt imorgon och fixa det sista. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0