Ett, två, säg pip, nu kommer jag!

Ett, två, säg pip, nu kommer jag! Gick undan när lilltjejen skulle räkna och snabb fick man va. Hann inte riktigt gömma mig kan jag ju säga. :P
Brorsdottern är här i ett par timmar medans hennes föräldrar är på julbord.

Jag nyser mest hela tiden, i mitt tycke iaf och lär använda slut på allt papper i huset inom snar framtid.
Känns som söndag idag, men lyckligtvis är det ju inte det. Ledig ännu en dag! :D

Nu smög min älskade misse ut från ett rum, hade dörren såpass stängd att han skulle kunna öppna med tassen själv. Barn är inte hans grej. *haha*

Mamma och lilltjejen pysslar i köket, jag tar mig en liten paus här vid datorn.

Kommentarer
Postat av: Lena

SV: HDR betyder High Dynamic Range och då fotograferar man ett flertal bilder med olika exponeringar för att få ihop alla detaljer och färger på bästa sätt typ eller vad man ska säga. Oftast när man ställer in inställningarna blir himlen för ljus och ändrar man igen så blir marken för mörk men lägger man ihop alla dessa bilder så får man med hela baletten och fler detaljer syns. Hoppas jag förklarat okej.

2011-12-04 @ 22:42:14
URL: http://lcfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0