Filmer på G

Dessa filmer är på väg hem till mig. :D

  
+ Dirty Dancing som mamma ville ha.
Egentligen är inte 90210 beställd. Råkade av misstag beställa hem fel av en annan serie och bad om att få byta till denna. Vet inte om det hinns med innan dom skickar paketet, men skickade en förhoppning. :P

Jag älskar filmer. *hihi*
I dagens planer så finns sortering bland mina filmer med faktiskt. Lägga bort några i lådor och leta upp en som jag hoppas ligger i en låda. Begriper inte hur jag tänkte när jag la bort den. :P

Annars idag så har det varit väldigt lugnt. Köpte bokstaven M i papp som jag har grundmålat och sprayat med glitter, som sen min brorsdotter ska få dekorera med klistermärken. Enkelt pyssel, men det blir fint. :) Måste ju ha några saker att sysselsätta damen med den veckan hon ska vara här.

Nu ska jag greja med ett par brev som ska skickas imorgon, sen mot filmhögen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, det är nog bäst att dina förväntningar om The girl with the dragon tattoo är i botten men ska bli spännande att få höra sen vad du tycker om den när du ska titta se den 8/1.

2011-12-29 @ 20:30:01
URL: http://adnilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0