11 nätter före jul


Lucia idag och storebror fyller år. Det måste väl ändå vara den finaste dagen att fylla år på? Allt är mysigt, förutom vädret just i år då. :P
Jobbade den korta tiden mellan 8.00-11.00, 3 tomtar och en pepparkaksgumma hade vi bland barnen på avdelningen. Efter det va jag hos farmor och farfar i 3,5 timme.
Nu har jag nyss kommit hem från kyrkan där barnkören och konfirmanderna hade ett Luciatåg. Jättefint! Min brorsdotter va orsaken till att jag va på det och finare tjej finns inte! Så himla go. <3 Och väldigt duktig, stå inför så många och sjunga bäst hon kan. När hon kan så hörs det. :) Minst av alla va hon också, pytteliten kändes det som. *hihi*

Nu tänkte jag kolla på 90210, nya Beverly Hills, men den lilla grå på bilden kom och la sig i knät på mig. <3
Imorgon blir det jobb hela dagen och jag ska lägga mig tidigt ikväll. Lagt mig alldeles för sent i flera dagar och jag är bara hur trött som helst och vill inte gå upp. Värt ett försök med ett par timmar till i sömn. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0