Jobb, chatt, fotoklubbsmöte...

Ännu en dag till ända och jag är trött, som vanligt.
2 tim och 15 min jobb idag, sen hem och däckade en snabbis framför Queer as folk. Blev väckt av ett sms, surfade in på fb via mobilen och såg att Danny skulle ha chatt på Aftonbladet. Sådet va till att sätta larm på det, hämta posten och klura ut några frågor.. Fick inte svar på en enda. :P

Men sen hade han chatt på gp och där minsann rullade svaren på och jag fick 3 st. :D Hjärtat hoppade till lite när jag såg det första. *hihi* Men med svar eller inte så tycker jag det är underhållande att bara kolla på svaren som andra får. :)

Ikväll va det möte med fotoklubben. En kille som va med en gång innan sommaren va där igen och han är en kopia av Jackson Rathbone. Inte helt fel faktiskt. :P

Nu ska jag ta och kolla på Familjen Annorlunda som jag missade förut. Sen blir det minsann sängen, kanske framför Queer as folk, så jag orkar med att jobba 7.30-16.00 imorgon. :)

Kommentarer
Postat av: Lena - Världen Genom Mina Ögon (Foto)

OMGOSH honom vill jag träffa! :P haha

2011-02-08 @ 23:09:31
URL: http://lenasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0