Jobb, jobb, jobb

På söndag nästa vecka ska jag äntligen se Svinalängorna! *woho* Ola Rapace är en stor favorit och Noomi Rapace gillar jag också, så skådespelarinsatserna lär ju va grymma. :D

Idag har jag jobbat, 8.30-17.10. Trodde att jag skulle få va hemma och slippa gå ut idag, men inte då. *hehe* Slutade lite sent då det va ett stackars barn som va 6.30-16.50 på dagis, en väldigt lång dag för en sån liten och sen när jag skulle gå och gick igenom alla rummen så hade det varit en smärre jordbävning i ett av rummen. Grejer överallt! *haha*

Ska tillbaka imorgon, men nu är jag iaf förberedd. :)
Och då ska vi tydligen gå ner till idrottsplatsen och åka madrass i backarna. Inte illa att få betalt för ett sånt nöje och jag ser riktigt fram emot det. :D

Nu ska jag strax äta, sen blir det Ullared och Familjen Annorlunda.

Kommentarer
Postat av: Lena - Världen Genom Mina Ögon (Foto)

Haha jag fick den i julklapp också men har läst 2 andra böcker nu så jag har inte kommit igång med läsandet. Perfekt att bokrean börjar på Onsdag! Dandy är den sista olästa boken i bokhyllan! ;)

Hur går planerandet av Londonresan då? Bestämt något ännu?

2011-02-21 @ 20:52:46
URL: http://lenasplanet.blogg.se/
Postat av: jasmine

Vilken bra blogg!

Allt bra? :)

2011-02-21 @ 23:44:37
URL: http://jasminegarnold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0