Lugna söndagen

Sitter här och längtar till London!
Det är ju några månader kvar och som tur är lite roligheter innan dess. :) Början av april kommer bli så fantastisk med EMD och Måns och jag kommer njuta fullt ut! <3
Vill inte längta för mycket till det, tiden går fort ändå och jag vill inte att dom dagarna ska va över.

Först ska jag längta tills det blir fredag - då står shopping i Karlstad på schemat! :D
Ska kolla böcker och så vill jag ha byxor. Och så ska jag spana efter CSI: Las Vegas säsong 2 eller säsong 2 av One Tree Hill. Sparar det mesta av mina löner nu så det blir inte en massa köpt iaf. Och den här lönen blir inte direkt jättesaftig. :/

Idag har jag börjat med en ny header, som kan bli bra. :P Är nöjd hittills, men det är mycket kvar på den. Den blir nog inte riktigt som jag tänkt mig, allt får inte plats. *hehe*

Snart blir det mat och Amazing Race här.

Kommentarer
Postat av: Lena - Världen Genom Mina Ögon (Foto)

Ja Hamleys är en fröjd för ögat oavsett vilken ålder man är i det finns allt från godsedjur och lego till samlarobjekt från filmer och sånt! :D Åh jag vill tillbaka hann aldrig till towern och det. Ett tips är att det finns en buss för 300kr som tar er till alla sevärdheter på både dag och kväll och man kan hoppa av och på vart man vill :D den är toppen första dagen åkte mamma och jag bara runt och tittade det är inte långt egentligen att gå emellan men det tar ett tag iaf.

2011-02-20 @ 19:41:49
URL: http://lenasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0