Snö i mängder!!!!

Idag har det minsann snöat, nonstop i evigheter!
Blev väl 1,5 dm iaf och det va tungt att skotta. Tog det mesta på uppfarten iaf, helt slut va jag. :P Hörde plogbilen så skottade snön ut i vägen - men den som körde idag va en sån där nöt och vänte plogen galet och varenda uppfart fick en snövall. Så allt jag skottade ut och lite till fick vi ju tillbaka. :S

Fick Tre Kronor box 5 idag, så har kollat lite på den - när posten väl kom. Hade fotokurs ikväll, va bara en massa genomgång på kamerafunktioner. Massa som jag redan kunde men fik några små guldkorn. :)

Längtar efter mina BSB-prylar från Japan kommer. 1,5 v har gått och har mellan 1,5-10,5 v kvar att vänta! Hoppas på det tidigare.

Strax ska jag ta och kolla på Sveriges Värsta Bilförare.

Kommentarer
Postat av: Lena - Världen Genom Mina Ögon (Foto)

Usch hatar att vänta på saker, men man vet ju att när det väl kommer så har det varit värt väntan! :)

2011-02-11 @ 13:42:08
URL: http://lenasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0