Söndag

Idag har jag verkligen inte gjort nånting!
Låg och drog mig länge i sängen, kom i säng sent och gick upp när Bosse och Cattis kom. Bosse skulle greja med nåt och vi pratade lite London.
Ett par timmar senare blev det affären för dagens tidningar, en massa Danny liksom och efter det skulle mamma till farmor och farfar en sväng.. Så dagen har verkligen gått förbi. Får ta igen det imorgon, jobbar hittills bara 2 timmar och är ledig fram tills fotoklubben börjar.

Nu ska jag ta och kolla på lite Sjunde Himlen säsong 7 som jag fick med mig hem igår. Efter Valfjället så blev det en snabb tur till Charlottenberg för pärlor och råkade hitta en ny säsong. :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja, jag verkligen länktar, men att du ska få behöva vänta så länge. :( Synd att du inte har möjlighet att spåra försändelsen själv, jag skulle själv inte orka längta i upp till 11 veckor till. Ett verkligt i-lands problem. :)

2011-02-06 @ 23:31:24
URL: http://aponi.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0