Torsdag och helg

Lång dag har det varit med 8.30-17.00 + sammanlagt 40 min resväg. Fotokurs på det, massa pill i Photoshop.
Jobbet va nästinpå ljuv musik för öronen. Dom tyckte det va masigt men jösses vilken skillnad på dessa 1-3 åringarna mot 3-5 åringarna jag jobbade med måndag-onsdag. Trött blev jag, men ändå!

En av dom andra avdelningarna fick ett kul samtal vid 16.30 - pappa hade åkt hem och mamma undrade vart sonen va.. Han hade glömt hämta honom!! XD

En annan bra dagens va en diskution jag och en pojk på 3 år hade vid matbordet.
Pojke: "Jag är kille, J är tjej, M är kille."
Jag: "Vad är H då?"
Pojke: "Han är klar."

H va klar med att äta och höll på att plocka sina grejer till matvagnen! XD

Nu ska jag äta lite, kolla lite TV och sen SOVA. Jag har tagit helg och imorgon blir det Karlstad - om Zuddas inte blir sämre, då han skadade sig igår. Men han är mycket bättre idag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0