Dag 1 – Presentera mig själv

Heter Maria, född 12 november 1985 och bor i den sydvästra sidan av den Värmländska skogen.
Jobbar som springvikarie inom barnomsorgen och är mestadels med 1-5 åringar, men det händer att det även blir 6-12.. Det kan bli upp till 7 olika ställen att jobba på under en månad, men jag trivs ändå. Har redan varit på dom flesta ställena så känner ju både personal och barn till stor del.

Är riktigt galet förtjust i musik och film!
Älskar spelningar och signeringar, kan vänta i timmar om så behövs.
Bästa artisterna är Backstreet Boys, EMD, Westlife och Måns Zelmerlöw. Filmer finns det så många av att det är för svårt att säga en favorit, men skådespelare är lättare - Ola Rapace är storfavoriten, men gillar även Niklas Hjulström och Reuben Sallmander. Sen är det inga större fel på Robert Pattinson.

Har sedan 2008 fått stort intresse på att resa och har blivit frälst i Grekland. Fast London står på schemat för nästa utlandsresa.

Det va en kort presentation av mig och undras det på nåt så får man helt enkelt fråga. :)

Kommentarer
Postat av: Lena - Världen Genom Mina Ögon (Foto)

Wiie Westlife, var ett tag sedan man såg dom goingarna live! Tycker dom kan komma tillbaka till Sverige! :P

2011-01-08 @ 20:40:49
URL: http://lenasplanet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Tack så mycket! =) Jaa visst tröttnar man, visst det finns musiken och DVDerna men det är inte detsamma! :(

2011-01-08 @ 22:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0