...

Just nu är det rätt drygt här, väntar på att börja jobba. 16.00-18.30... Är noll sugen faktiskt, ska ju bara dit för att stänga i princip och kommer antagligen få jobba ensam.
Men samtidigt så borde det ju va en hel del barn där vid den tiden och då kan jag väl knappast kunna klara mig själv.. Jaja, får helt enkelt vänta och se.

När jag slutar blir det en sväng till farmor o farfar, mamma sa att hon skulle gå dit när hon slutade så ska hämta henne.. Längtar lite till imorgon, innan knivkursen så kommer Bosse och Cattis hit för nåt och då ska vi nog prata lite London. :D Hoppas Robin följer med också!

Nu får jag väl dryga lite till, 1,5 tim innan jag ska åka ner. Hoppas tiden går fort iaf! *suck*

Kommentarer
Postat av: Marie

Nicks album kostade 255 kr (3200 yen), 376 med frakt och dvd (4743 yen) 378 kr. Ihop kostade de 633 kr + 206 kr i frakt, alltså billigare än cdon.

cdjapan.co.jp

2011-01-25 @ 21:54:14
URL: http://aponi.bloggplatsen.se
Postat av: Marie

Nick album 255 kr, dvd 378 och med frakt (som går att spåra = dyrast) 809 kr till Sverige från Japan.

www.cdjapan.co.jp

2011-01-25 @ 21:57:16
URL: http://aponi.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0