Lista för 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Garanterat en massa saker, bla varit på Rhodos, Let's Dance..
2. Höll du några av dina nyårslöften? Lite halvt sådär om jag minns rätt.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Inte en nära vän, men en jättesöt Elias är född.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tack o lov!
5. Vilka länder besökte du? Grekland och Norge.
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Kärlek!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 29/1, 10/4, 13-20/6, 3/7, 14/7, 15/8, 18/9, 25/9, 4/12... Måånga datum!!
8. Vad var din största framgång 2010? Att jag jobbat mycket under hela hösten. :D
9. Största misstaget? Att va för mycket hemma....
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk ständigt typ. Lite magsjuka och många förkylningar.
11. Bästa köpet? Resan till Rhodos!!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Rhodos och nöjen.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att spendera en vecka på Rhodos med bla mina kusiner va toppen och jag va glad mest hela tiden. Maja är en glädjespridare också. <3
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Burnin med Cue, som sen även EMD sjunger.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ungefär detsamma skulle jag gissa på.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Umgåtts.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Suttit hemma.
18. Hur tillbringade du julen? Julafton hos farmor & farfar, sen hos Mia & Stefan (Veras bror). Annandag jul hos morbror och moster. Släktmys! 
19. Blev du kär i år? Blev kär i Maja 2007, men inte i någon i år. Hade velat dock. :P
20. Favoritprogram på TV? LOST.
21. Bästa boken du läste i år? Ljudet av ditt hjärta - Stephenie Meyer
22. Största musikaliska upptäckten? Alltså jag lyssnar på samma musik som alltid.. Men blev överraskad av att se Erik Hassle live, han va bättre än jag tyckt innan.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En mysig kväll med mamma och Vera, som avsludades med Ladie's Night. :)
25. Något du önskade dig men inte fick? Systemkamera, men det fanns inte ens på min lista. :P Det jag inte fick köpte jag själv eller fick sen i julklapp.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Hade en mysig bowlingkväll med familjen. <3
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Kärlek såklart.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Min egen och den jag känner mig bekväm med!
29. Vad fick dig att må bra? Familjen, dom få vännerna jag har och musik i massor! <3
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Danny Saucedo, samma som förra året men det spelar ju mindre roll.. *hihi*
31. Vem saknade du? Nån att dela den där kärleken med och självklart mormor.


Hade tänkt mig en bildbomb men den tar lite längre tid att göra än en lista.. Men den kommer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe jag har också samma svar på fråga 30. år efter år. hehe..

2011-01-04 @ 11:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0