Utställning på G

Har fotat en del idag också. Blir galen ibland men jag kommer ju lära mig efter hand!
Ska va med på en utställning med fotoklubben i påsk, det är kyrkan som ska ha den och temat är alltså rätt självklart "kyrkligt"..

Dessa är några av bilderna jag tog idag, bara ett test och jag kommer ta många fler innan jag bestämmer mig.
 

Vill ha nåt som ingen annan kan tänkas ha och det gör ju det hela lite svårare. :P Kommer inte ta en enda bild på kyrkan här nere tex, den är ju närmast för dom flesta och därmed helt uteslutet. Har några från Kreta som jag ska kolla igenom noga, lite Kroatien också och kyrkan där mormor är begravd. Tror inte det finns några bra kyrkbilder från Rhodos.. Ska ta fler foton vid kyrkor innan det är inlämningsdags och lär väl ha svårt att välja bara 3. *hehe*

Men det är iaf ett kul tema och man får tolka precis hur man vill. Om nån har tips så tar jag gärna emot! :)

Kommentarer
Postat av: Marie

2011-01-23 @ 22:22:55
URL: http://aponi.bloggplatsen.se
Postat av: Marie

Oops, jag gillade i alla fall den andra bilden, med det ensamma korset. Ibland är det fint med något enkelt. Nu när du kan välja 3 st och inte bara 1.

2011-01-23 @ 22:24:32
URL: http://aponi.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0