Pådrag i trädgården

Inga Danny-foton idag heller, men har haft annat i skallen.
Mycket nyheter framför TVn har det naturligtvis blivit, fotat lite och grejat.. Hade ett himla pådrag här förut, Zuddas skulle naturligvis hitta den enda huggormen som jag sett på flera år här ute. Slutade med att jag fick spruta vatten på honom då han vägrade gå därifrån!
Mamma som är hysteriskt rädd för ormar hämtade grannen, men då va ormen såklart borta. Han sa att det kunde ha varit en snok då jag beskrev den, men jag kollade inte så noga - det enda jag såg va en svart, mönstrad hög. :S Såg huvudet men hade ju fullt upp med att få bort Zuddas.
Hade varit en mardröm om han blivit biten. Min lille älskling. <3

Nu ska jag iaf fixa det som ska med imorgon. Då blir det Göteborg och Roxette med mamma. :) Längtar inte till måndag morgon, då ska jag jobba. Baah. -.-
Sen ska jag minsann somna framför en film. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0