Babbel...

Idag har varit en bra dag. Trögt på morgonen, men att jobba är kul och dagarna flyger förbi. :)
Märks kanske att jag är vikarie, idag drog jag igång ett projekt med 2 pojkar. Det hela för att lyckas byta blöja på en av dom. XD Han vägrade ju och han va inte på humör kan jag lova. *haha* Så jag tog med dom till "blöjrummet", av med byxor och fram med en typ av vattenbana och leksaker. Pojkarna är strax under 3 år så det va minst sagt blött. :P Men kul, det hade dom!
Vi va bara vikarier kvar, då kan man göra lite som man vill. :P Struntade i att det blev blött efter ett tag och tog svabben när dom va klara istället.
En personal från andra avdelningen höjde väl en aning på ögonbrynen och kan hända att hon skvallrar. *hehe* Men äsch, det va bara en hel massa vatten och underhållna ungar så det gör inte mig nåt. Tror ingen kommer klaga iaf. :)

En drös med föräldrar som såg detta också, dom skrattade åt cirkusen. :P

Imorgon börjar jag 11.45 och jag förbereder mig psykiskt. Där kan man snacka om cirkus! Högljutt, alltid nån som är på nån annan och bara kaos... Sist iaf, hoppas det är något lugnare imorgon. :P

Snart är det långhelg, ska bli hur skönt som helst. Midsommarafton blir mys. :) Nästa helg blir också långhelg, gör mig "ifallomatt"-ledig på fredagen och sen Göteborg lördag-måndag. Kalas. :D


Nu ska jag sluta babbla och placera mig framför TVn och kolla på lite OTH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0